mejla oss

info@ahlmmaskin.se

ring oss

0411-430 25

}

öppettider

Måndag till fredag:

07:00 – 16:00

Teknisk Support

Från konstruktion, till tillverkning, försäljning och service. Vi tar ansvar för hela kedjan.

Vi tar ansvar - från konstruktion till service

Har du en gång köpt en maskin av Bröderna Ahlm Maskin AB så kan du vara trygg, vi tar ansvar från konstruktion till reparation. Vi servar alla våra modeller och har reservdelar till din maskin, både till de nyare modellerna och de som köptes under förra seklet.

Har du frågor kring service eller reparation, kontakta oss. Vårt serviceteam felsöker digitalt när möjlighet finns och vi hjälper dig så snart vi kan.

 

gedigen service

Har du stött på ett problem? Ingen fara. Våra kompetenta medarbetare genomför en felsökning på distans, åtgärdar problemet direkt om vi kan. I annat fall erbjuder vi service antingen i vår tillverkningsenhet i skånska Skurup eller på din arbetsplats.

Gediget hantverk

Vårt företag vilar på en gedigen kunskapsgrund. Sedan 1965 har vi utvecklat, producerat samt servat maskiner och utrustning inom byggindustrin. Vi har kontroll över hela kedjan, från konstruktion, till tillverkning, försäljning och service.

AHLM

VÅR PROCESS

För oss är det viktigt att våra kunder känner sig trygga i vårt samarbete, från avtal till design, konstruktion, tillverkning och givetvis också när det gäller service.

DESIGN

Familjeföretaget bröderna Ahlm Maskin AB designar och  konstruerar kundanpassade maskiner för byggindustrin. Det har vi gjort i snart 60 år.

TILLVERKNING

I flera decennier har vi haft en egen tillverkningsenhet i Skurup. En gedigen hantverkstradition garanterar kvalitetsprodukter och vi har full kontroll över hela processen.

FÖRSÄLJNING

Vi ansvarar för hela kedjan, även för vår egen försäljning vilket gör att du kan lita på att vi även har svar på lite mer komplicerade frågorna. Vi är ett innovativt kunskapsföretag – i alla led.

SERVICE

Bra service är en självklar del av vårt koncept. Du kan lita på oss och våra maskiner. Vi felsöker på distans, behövs en reparation genomförs den vid vårt huvudkontor eller hos kund.

Hur snabbt kan jag få hjälp?

Kontakta oss så gör vi tillsammans en bedömning av hur akut problemet är. Därefter vidtar vi åtgärder som krävs. 

Genomför ni reparationer hos kund?

Ja, vi har ett nära samarbete med våra kunder och önskar man ett servicebesök planerar vi in det. 

Vi köpte en maskin av er för flera år sedan, reparerar ni dem också?

Ja vi reparerar alla maskiner som vi har sålt genom åren. Vi har allt dokumenterat, samt reservdelar och kan byta komponenter om det krävs. 

Varför får jag inte pumprapporten?

Det kan beror på ett par olika orsaker. Se efter att din uppkoppling fungerar, gör den det, kan det vara ett handhavande fel eller någon annan orsak. Kontakta oss, så ser vi till att vårt supportteam hjälper dig vidare.

appen

Ahlmappen

Förenkla ditt redovisningsarbete med vår smarta app. Ladda ner appen till din mobila enhet för att enkelt kunna ta del av digitala pumprapporter. Det ger dig en fullständig kvalitetskontroll, en noggrann överblick och är ett stöd i ditt arbete med  fakturering och kvittering.

ta kontakt

vad vill du ha hjälp med?

Bröderna Ahlm Maskin AB hittar du i Skurup, Skåne. Vårt kontor och vår tillverkningsenhet finns ett par minuters bilkörning från E65 som är pulsådern mellan Ystad, med färjeförbildelser till Polen och Danmark, och Malmö med goda förbindelser till övriga Sverige, Norge samt Danmark, Tyskland och övriga Europa.

9 + 15 =